To już pewne. Tegoroczna "Sylwestrowa Moc Przebojów” Telewizji Polsat odbędzie się w samym sercu Torunia, na Rynku Staromiejskim. Wydarzenie, które przyciąga miliony widzów przed telewizory, będzie współorganizowane i współfinansowane przez Urząd Miasta Torunia oraz Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego. Impreza zapowiada się jako jedno z największych wydarzeń w regionie, ale jej organizacja wiąże się z wysokimi kosztami.
Scena koncertowa stanie w zachodniej pierzei Rynku Staromiejskiego. Średniowieczna architektura Torunia, wpisana na listę UNESCO, stworzy unikalną atmosferę, która doda magii sylwestrowej zabawie.
Na toruńskiej scenie wystąpią największe gwiazdy polskiej muzyki, m.in.: Doda, Kayah, Maryla Rodowicz, Dawid Kwiatkowski, Zakopower, Golec uOrkiestra, Boys, Roxie Węgiel, Oskar Cyms, Skolim i wielu innych artystów.
- Zapraszam wszystkich do Torunia na wyjątkowego Sylwestra. To nie tylko koncert, ale także doskonała okazja, aby odkryć piękno naszego miasta, zwiedzić Zespół Staromiejski czy po prostu poczuć atmosferę Torunia. Zachęcam do wcześniejszego przyjazdu lub przedłużenia pobytu – chociaż z tego, co widzimy, wolne miejsca w hotelach szybko się kurczą
- mówi Paweł Gulewski, prezydent Torunia.
Miasto Toruń przeznaczy na organizację sylwestrowego koncertu 980 tysięcy złotych. Dokładnie taką samą kwotę dołoży samorząd województwa kujawsko-pomorskiego. Łączny koszt wydarzenia sięgnie blisko dwóch milionów złotych.
Prezydent Torunia, Paweł Gulewski, nie ukrywa, że to duży wydatek, ale jednocześnie podkreśla znaczenie wydarzenia dla promocji miasta:
- Sylwestrowa Moc Przebojów to nie tylko okazja do wspólnej zabawy, ale także ogromna szansa na promocję Torunia na całą Polskę. W ubiegłym roku sylwestrowy koncert Polsatu obejrzało ponad 7 milionów widzów, a wartość ekwiwalentu reklamowego wyniosła 16 milionów złotych. Jestem przekonany, że piękno naszego miasta, które zobaczą miliony telewidzów, wpłynie na wzrost zainteresowania Toruniem jako miejscem atrakcyjnym turystycznie i biznesowo - dodaje włodarz miasta.
Jak przekonują urzędnicy, dodatkowo, miasto zyska szeroką kampanię promocyjną realizowaną przez Telewizję Polsat. Wartość działań promocyjnych szacowana jest na 1,3 miliona złotych i obejmuje m.in. reklamy na antenach telewizyjnych, w mediach społecznościowych, a także powtórki koncertu po Nowym Roku.
Oprócz transmisji na żywo i emisji powtórek, Toruń zyska także dodatkowe wsparcie promocyjne w mediach społecznościowych Polsatu oraz w programie „Halo tu Polsat”, który w okresie świątecznym będzie informował o wydarzeniu. Dzięki współpracy z partnerami medialnymi, takimi jak Radio ZET i serwis Interia, sylwester w Toruniu będzie szeroko reklamowany na różnych platformach.
Aby zapewnić bezpieczeństwo uczestnikom imprezy oraz mieszkańcom Torunia, prezydent powołał specjalny zespół ds. organizacji wydarzenia, któremu przewodniczy Rafał Pietrucień, a jego zastępcą jest Adam Szponka. Zespół zajmie się organizacją ruchu, przygotowaniem miejsc parkingowych, komunikacją miejską oraz utrzymaniem porządku w mieście.
Chociaż organizacja sylwestrowego koncertu to spore obciążenie finansowe, władze miasta liczą na zwrot w postaci promocji oraz przyciągnięcia turystów.
- To wydarzenie będzie nie tylko doskonałą okazją do wspólnej zabawy, ale także szansą na promocję naszego miasta na całą Polskę – wyjaśnia Paweł Gulewski. – Jestem przekonany, że miliony widzów telewizyjnych z zachwytem będą podziwiały piękno naszego miasta. Przedsięwzięcie przyczyni się również do umocnienia pozycji Torunia jako atrakcyjnego miejsca do odwiedzin i życia - kończy Gulewski.
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz