Zamknij

Oddział 3 PKO Banku Polskiego we Włocławku w nowej, cyfrowej przestrzeni

00:02, 18.11.2024 Artykuł sponsorowany Aktualizacja: 10:56, 18.11.2024
Fot. Materiały promocyjne partnera Fot. Materiały promocyjne partnera

Oddział 3 PKO Banku Polskiego we Włocławku w przyszłym roku będzie obchodził 35. urodziny. Od 12 listopada placówka działa pod nowym adresem, przy ul. Kaliskiej 79, w odległości ok. 600 m od poprzedniej siedziby. Klienci mogą korzystać z nowoczesnej, cyfrowej i odnowionej przestrzeni.

Oddział 3 PKO Banku Polskiego we Włocławku w całości znajduje się na parterze, dzięki czemu osoby starsze, z niepełnosprawnościami lub opiekunowie z dziećmi załatwią swoje bankowe sprawy bez przeszkód architektonicznych. Ci ostatni będą mogli odbyć wizytę w spokoju, ponieważ na najmłodszych czeka mały kącik dla dzieci. Placówka została wyposażona w stanowisko internetowe, przy którym klient samodzielnie lub z pomocą doradcy może wykonać niezbędne operacje. Dzięki temu rozwiązaniu klienci mogą nauczyć się korzystania z kanałów zdalnych. Wystrój wnętrza ocieplają liczne akcenty roślinne oraz fototapeta przedstawiająca las.

- Większa przestrzeń dała nam możliwość wprowadzenia takich udogodnień jak stanowisko internetowe dla klienta oraz pokój spotkań. Taki oddzielny gabinet zapewnia klientom komfort oraz prywatność w trakcie konsultacji z pracownikiem banku. Ważną zmianą jest obecnie nasza lokalizacja przy ulicy Kaliskiej, głównej ulicy osiedla Południe. Klienci mogą teraz do nas dotrzeć w wygodny sposób autobusem lub samochodem. Obsługujemy klientów indywidualnych, którzy chętnie korzystają z naszych podstawowych produktów: kont, produktów oszczędnościowych oraz pożyczek. Zapraszamy również wszystkich zainteresowanych kredytami hipotecznymi oraz kontami firmowymi – dzięki ścisłej współpracy z doradcami innych biznesów z Oddziału nr 1 możemy wspólnie zaopiekować się każdym klientem i pomóc w rozwiązaniu każdego problemu. Staramy się być zaufanym partnerem dla wszystkich, nawet jeśli przychodzą do nas z bardziej skomplikowaną sprawą. Jestem przekonana, że nasza nowa przestrzeń pozwoli nam w jeszcze lepszy sposób opiekować się obecnymi i przyszłymi klientami banku – podkreśla Marta Świec, dyrektor Oddziału 3 PKO Banku Polskiego we Włocławku.

Większość czynności klienci mogą wykonać w asyście doradców na ekranach dotykowych lub wykorzystując swoje smartfony. Takie rozwiązania pozwalają ograniczyć konieczność wydruków papierowych, co ma bezpośredni wpływ na środowisko.

Przestrzeń zmodernizowanego oddziału posiada charakter uniwersalny. Znalazło się w niej miejsce na obsługę klientów przy trzech stanowiskach doradczo-transakcyjnych oraz w kameralnym pokoju spotkań. Nowa aranżacja zapewnia dyskrecję i komfort obsługi. Dla klientów dostępne są dwa bankomaty z funkcją wpłatomatów czynne całą dobę, obsługę klientów prowadzi 4 doradców.

Pracownicy banku zwracają szczególną uwagę na edukowanie i informowanie klientów o zasadach bezpiecznego bankowania oraz o zagrożeniach płynących z internetu, czy od telefonicznych oszustów, dbając by dane i finanse klientów były jak najlepiej chronione. Przypominają też klientom o możliwości zweryfikowania w aplikacji mobilnej IKO, czy kontaktuje się z nimi rzeczywisty pracownik banku, a nie podszywający się pod niego oszust. W praktyce wygląda to tak, że klienci, którzy korzystają z IKO mogą podczas rozmowy z pracownikiem banku powiedzieć, że chcą sprawdzić jego tożsamość w aplikacji bankowej. Po chwili otrzymają powiadomienie push (komunikat) w aplikacji z jego danymi (imię i nazwisko, stanowisko, adres oddziału). Wystarczy porównać te dane z informacjami uzyskanymi od dzwoniącego pracownika. Jeżeli dane są poprawne, wystarczy potwierdzić je w aplikacji PIN-em do IKO i można bezpiecznie kontynuować rozmowę.

Doradcy ostrzegają też klientów by „zapaliła im się czerwona lampka”, gdy po drugiej stronie słuchawki usłyszą prośbę o przekazanie pieniędzy nieznanym osobom oraz by pamiętali, że pracownik banku nigdy nie poprosi o dane logowania do bankowości, kody BLIK czy pełne dane karty płatniczej. Nie będzie też skłaniał do zainstalowania nieznanej aplikacji. Pracownik banku nigdy też nie poprosi o przelanie pieniędzy na nieznane konto. Nie zażąda wskazania pełnych danych osobowych przy zwykłej weryfikacji tożsamości klienta.

Obecnie wiele finansowych spraw klienci bankowi mogą załatwić samodzielnie i nie muszą przychodzić do oddziału. Tych procesów, którymi można się zająć w sposób cyfrowy przybywa systematycznie, a banki cały czas pracują nad rozszerzeniem tych możliwości. W PKO Banku Polskim to proste, bezpieczne i wygodne, a jednocześnie pozwala zaoszczędzić czas i pieniądze. Na przykład wpłacając lub wypłacając pieniądze w

urządzeniu należącym do banku (bankomat czy wpłatomat) klient PKO Banku Polskiego nie zapłaci prowizji. Bankowość elektroniczna to m.in. możliwość opłacenia online rachunków za prąd, czy mieszkanie, bez konieczności wizyty w placówce. Za pomocą aplikacji mobilnej IKO można sprawdzić m.in. saldo i historię rachunku, zlecić przelew na numer rachunku bankowego do dowolnego odbiorcy, spłacić zadłużenie na karcie kredytowej, założyć lokatę czy doładować telefon na kartę.

3 pytania do Marty Świec, dyrektor Oddziału 3 PKO Banku Polskiego we Włocławku:

Jak Pani zdaniem zmieniają się potrzeby klientów banku?

Potrzeby klientów są różne i zmieniają się wraz z postępem technologicznym oraz zmianą stylu życia. Przede wszystkim oczekują, że banki będą bardziej dostępne dla nich, cyfrowe, z szeregiem usług mobilnych i internetowych. Wygodne i szybkie transakcje online są bardzo przez nich cenione. Coraz częściej klienci zwracają uwagę również na to, w jaki sposób są obsługiwani w oddziale. Doradca w banku odgrywa kluczową rolę w budowaniu relacji z klientami oraz dostarczaniu im wartościowych usług. Priorytetem dla naszego oddziału jest sprostanie oczekiwaniom każdego naszego klienta, obsługując go z szacunkiem i profesjonalizmem.

Szczególnie ważnym tematem w ostatnim czasie jest cyberbezpieczeństwo. W jaki sposób edukujecie klientów i którzy klienci potrzebują najwięcej waszej uwagi w tym temacie?

PKO Bank Polski, jako jedna z największych instytucji finansowych w Polsce, przywiązuje dużą wagę do edukowania w zakresie cyberbezpieczeństwa. Mimo tego, że rozmawiam z klientami i gorąco uczulam wraz z moimi doradcami, że sytuacje związane z kradzieżą tożsamości i uzyskaniem dostępów do konta mogą mieć miejsce, to niestety temat cyberataków nie jest nam obcy i miałyśmy z nimi bezpośredni kontakt. Jednocześnie możemy się pochwalić również dwoma przypadkami, gdzie dzięki naszej czujności do oszustwa nie doszło. Jesteśmy zaangażowani w edukację klientów, gdyż mamy świadomość, jak ważny jest to obecnie temat.

Czym jest oddział dla lokalnej społeczności? Czy angażujecie się w akcje społeczne lub charytatywne?

Oddział banku jest miejscem pełniącym o wiele więcej funkcji, niż samo załatwianie formalności finansowych. Jesteśmy centrum wsparcia ekonomicznego, doradztwa oraz edukacji finansowej klientów.

W temacie akcji charytatywnych, angażujemy się w wydarzenia organizowane przez Fundację PKO Banku Polskiego. Jedną z akcji, w jakiej nasz oddział brał udział, jest sztafetowy bieg charytatywny. Współpracujemy również z innymi włocławskimi placówkami organizując dla klientów spotkania dot. cyberbezpieczeństwa.

(Artykuł sponsorowany)
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
0%